Hej alla läsare.

Tjo! Nu är det ett tag sen jag skrev i den här bloggen. I helgen har jag själv inte gjort ett skit nästan asså. På fredag så satt jag och såg en film med pappa. In to the wild. sjukt bra! På lördag hade jag jätte tråkigt som många kanske märkte. Hade ingenting att göra, Men idag ! Idag har jag Spelat lite counterstrike med william på morgonen, om nu efter 11 räknas som morgon. Och sen så for jag ut och cyklade med mina kompisar för att få bort kalorierna som jag fick i mig i fredags.... menmen så kan det gå, Imorgon så har vi nån uppgift som vi ska göra. jag ska skriva om anna lind. sjukt tråkigt, men sånt får man tåla. jag trodde faktist det var en gruppuppgift tills henke sa att det var en enskild uppgift?!... jaja. här kommer en rolig bild. och en rolig historia :)  

En Hest gick på en mycket fin restaurang. Han beställde först in en drink. Precis när han skulle smaka på drinken kom kyparn fram och sa: - Ni har telefon. - Ett ögonblick, sa hesten. Hesten ville inte att någon skulle dricka upp hans drink och skrev därför en lapp där det stod: 'Jag har stoppat hö i glaset' - När han kom tillbaka från telefonsamtalet kunde han läsa på lappen: 'Det har jag också gjort'

Tack henke för  bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0